RODIČE VÍTÁNI

obecchrastice@seznam.cz
www.obec-chrastice.cz

Z deníčku lyžaře...

Cool Jak jsme se měli na horách...

...aneb zaručeně neověřené informace z lyžařského kurzu 2010!

Neděle 7.2.2010 - den první

Dnes v pravé poledne jsme konečně vyrazili se školou na lyžařský kurz na Šumavu. Pan řidič autobusu nás dovezl skoro až na místo a pak začalo rychlé vybalování báglů a lyží. Jen co jsme se ubytovali a někteří si s p.ředitelem vyzvedli v půjčovně zamluvené lyžařské vybavení,  vyrazili jsme na obhlídku po okolí. Lidí je tu docela dost a hraje tu hudba jak na pouti, Ale sněhu je hodně a i jinak je to tady dobrý. Hned vedle je sámoška, dále bar, několik občerstvení a taky pizzerie. Byli jsme tady sice již vloni, letos poprvé jsme ale ubytováni přímo u sjezdovky, což je výborné! Žádné přenášení lyží, přezkáčů nebo snowboardů nám nehrozí, protože vše máme přímo u nosu.

Po večeři (rizoto) jsme se dozvěděli, jak to tady bude probíhat a vyslechli si nějaká ta pravidla od Lenky (úča) a Karla (říďa).

Je tu s námi také instruktorka Veronika, která nás bude učit jezdit na snowboardu. Těch také vzala asi 10 kousků s sebou na půjčení, takže se postupně dostane na všechny a každý si jízdu na prkně bude moct vyzkoušet.

Asi v půl osmé večer  jsme se oblíkli a vyrazili pěšky do Aquaparku. Moc jsme se těšili na koupání. Zbytečně! Bylo úplně plno a tak by se dovnitř dostalo jen pár z nás... Domluvili jsme se tedy, že to zkusíme zase zítra, vyrazíme ale dříve a to by bylo, abychom se dovnitř nějak nedostali!

Po návratu jsme se sešli v malé klubovně, kde sice není zrovna moc místa, ale nakonec jsme se nějak poskládali a dokonce každý seděl. Veronika pro nás přípravila přednášku o snowboardech, Karel s Lenkou nás seznámili s pravidly chování na sjezdovce, řekli nám program na zítřejší den a taky o tom, jak budeme rozdělení do družstev. Hurá! Snídaně je až ve čtvrt na devět, takže můžeme docela dlouho spát! Paráda!!!

Následoval "zábavný" program, ale ten byl již dobrovolný. Přesto jsme zůstali všichni a dost jsme se  přitom nasmáli! Hlavně s Marťasem byla legrace. Nějak se mu totiž zalíbilo být uprostřed kruhu a pak už se svojí role nemohl zbavit. Ale myslím, že mu to zase tolik nevadilo.

Asi ve třičtvrtě na deset byl konec a my se všichni rozešli na pokoje a prý, aby se už šlo spát. Některým to sice ještě chvíli trvalo, než spáchali hygienu a uložili se na palandy, jiní se raději ani nemyli, spát se také hned nešlo, ale nakonec...

Už se těším na zítřek, až vyrazíme lanovkou vzhůru... a konečně budeme lyžovat!

Tak to jsme my na horách 2010

Pondělí 8.2.2010 - den druhý

Teď není čas psát - lyžujeme, lyžujeme... snad večer stihnu sesmolit pár řádek!

Můj milý deníčku….

Konečně nadešel ten dlouho očekávaný den! Jdeme na to! Někteří možná s obavami, ale přece jenom jdeme…vlastně jedeme – nejdříve sedačkovou lanovkou až nahoru na horu do místa, ze kterého se můžete rozjet na různé strany podle toho, kterou sjezdovku si kdo vyberete…

Sjezdovky jsou výborné!

My samozřejmě začínáme na té mírnější -  někteří jsou na lyžích poprvé a také než se rozjezdíme.

Ty úplné začátečníky si vzala Lenka. Veronika cvičila skupinu „lachtanů“ a zbytek jezdil s Karlem. Začátečníci mají trochu strach, ale i radost z toho, že už dokážou sjet celou sjezdovku.

Pocity: radost, únava, stesk, nadšenost, strach. Lyžuje se krásně.

Během dopoledne jsme vyzkoušeli skoro všechny sjezdovky a všechny tři vleky.. Karlos s Tadmenem k tomu ještě skákali. A dost vysoko!

Matesovi spadla z lanovky dolů lyže! Ale už jí zase má.

Na lanovce jsme potkali Adélu a Dalibora Gondíkovy. Dokonce jsme s nimi udělali i rozhovor. Na druhou stranu jsme ale zklamaní, že jsme ještě nebyli v bazénu. Šli jsme podruhé a zase nic! Zase jsme se nedostali do bazénu!

Kája nám před chvílí otevřel kuchyni. Mlíko tu maj dobrý. Pizzu až do pokoje dodá Pepa…  Jo a Tereza si narazila ruku a má jí teď v takové plastové sádře nebo vlastně dlaze co za ní zaplatila draze. Rentgenové snímky dostala na CD a večer je ukazovala ostatním. To druhá Tereza si zase roztrhla kalhoty od zadku až dolů. Lepší než sádra…

Z postelí nás bolí záda. Říkají to někteří, ale já nevím, protože mě nebolí.

Večer při přednášce o snowboardech jsme schovali páteřák a nechali ho Veroniku hledat.

Ty pitomé hádky…

Řekni: Koho máš rád?

Můj deníčku, to už by snad dnes stačilo, ne?

(z deníčku neznámého lyžaře)

Ani začátečníci, ani snowboarďáci...

Úterý 9.2.2010 - den třetí

Můj milý deníčku….

Zas jeden den je ten tam! Teď není čas psát... snad večer stihnu pár řádek!

Pokračuji v psaní: V noci jsme si krásně pokecali (holky) s paní učitelkou Zlochovou…

Některé účastnice kurzu  dostaly dopolední průjem :-P … Takže lenošily na pokoji a měly dietu… což je brzy přestalo bavit a chtěly by jíst a lyžovat.

Ostatní si opět krásně zalyžovali a zasnowboardovali… Byla to zase paráda! Už nám to skvěle jezdí!!!!! Lyžování mě strašně baví!!!

Dnes byla strašná zima. Úplně nám omrzaly vlasy a tváře. Nejvíc, když se jelo na lanovce!

Zase přibyla jedna naražená ruka, tentokrát doprovázela na rentgen Lenka a výsledek byl stejný jako včera s Terezou: dlaha uzpůsobená tak, aby se mohlo ještě lyžovat.

Dneska jsme do bazénu raději nešli, takže ani nevíme, jestli bychom se dostali dovnitř. Ale určitě bylo zase narváno. Stejně byli všichni strašně unavení po dnešním výcviku. Někteří odpadli hned po návratu a spali tvrdě až do večeře!

Přijela  Lucka, která tu s námi zůstane do konce a navštívila nás Jana, která zase odjela.

Večer jsme si místo diskotéky vybrali hry. VIKINGOVÉ řvali a pádlovali, POHÁDKOVÉ DVOJICE se hledaly beze slov, KRIŽOM NEKRIŽOM jsme dlouho nechápali, ale největší úspěch měl jasně PEPA (tím nemyslím ten hermelín ze Sedlčan). Dobrou noc!

A úplně všichni se těšíme na zítra...

Lyžujeme...

Středa 10.2.2010 - den čtvrtý

Můj milý deníčku….

Třetí den na horách je prý vždycky odpočinkový den. Ale nenechali nás ani dýl spát!

Dneska nejvíc pecka v bazénu, konečně jsme se tam dostali a pořádně se vyblbli. Celé dopoledne jsme byli ve vodě a skoro jsme nestihli oběd. Užili jsme si to fakt pecka! SUPER PARÁDA!!!

Odpoledne jsme šli zase na sjezdovku. Na svahu to nebylo nic moc, protože to bylo namrzlý. Karel dělal fotky a některý se fakt povedly. Nejvíce asi jak Tadeáš skáče na snowboardu. Veronika říkala, že podle tý fotky by nikdo nevěřil, že Tadmen stál včera poprvý v životě na prkně!!! Jinak Blanka, Věrča a Ilča byly na snowboardu. A Jíťa byla opět na lyžích a sviští jako drak.

Petra si na snowboardu pěkně narazila prde l. Ještě večer se ji špatně sedělo.

Terka z Luckou mají zase sračku  průjem a nebyly lyžovat!

Došel nám toaletní papír, tak jsme si dali papírový kapesníčky :-P :-)  Někdo má prostě spotřebu…

Byli jsme na pizze „V Horkym měšci“ (restaurace) a úplně pecka! PIZZA byla výborná a obsluha fajn.

Jitka ztratila v sámošce permici, ale našla ji nějaká Holanďanka a odevzdala. Když jsme jí večer hledali, tak se tam Lenka byla zeptat a oni jí to  řekli, Lenka pátrala a nakonec jí vypátrala. Nejdřív ji měla ta Holanďanka, pak Vietnamka a nakonec skončila u nějakého Čecha tam, co je skiservis. Paní učitelka měla radost, že se ještě najdou slušní lidé a hlavně ji nemusíme znova platit.

Testy dopadly báječně a všichni mají od Verči velkou pochvalu! Řekla, že jsme báječní! No, asi má pravdu...

Večerní program prostě NO COMMENT Smile Laughing nejvíc jsme se natlemili.

Všichni byli různý zvířata, jen Karlos se nemohl rozhodnout a tak byl nejdřív hovnivál a potom až do konce lama. Ještě jsme dali jednou hru VIKINGOVÉ, potom DOBRÝ DEN, PANE NOVÁKU a nakonec byla FILMOVAČKA. To je taky dobrá hra. Karlosovi neuznali název filmu Indiana Jonese, že nebyl celý. Ale druhá skupina měla Jamese Bonda a ten platil. Přitom se tak žádný film ani nejmenuje.

Dnes měl Pepa narozeniny a Míša je má v sobotu. Tak jsme jim popřáli a každému dali velké lentilky a takovou svítící gumovou blbost.

Dobrou noc, deníčku…. už se nám to krátí. Škoda!!! Frown

Dopoledne v Aquaworldu místo lyžování

Čtvrtek 11.2.2010 - den pátý

Můj milý deníčku…

Pořád sněží…

Přes noc napadlo asi 10 čísel sněhu, takže se na prkně jezdilo skvěle.

Dopoledne samozřejmě lyžování.

Čaj s čokoládovou koblihou u Yettiho.

Pořád sněží…

Konečně nebyly k obědu a ani k večeři těstoviny.

Některé srágorky zůstaly místo lyžování v chatě.

Odpoledne jsme jak jinak - zase na svahu – lyžování a snowboardování nás prostě baví!

Pořád sněží…

Snowboarďáci jezdí ve snowparku…

Pořád sněží… Napadlo snad dalších 25 cm nového sněhu…

Odpoledne dáváme kafíčko u Karla a vymýšlíme scénář filmu o nás na horách.

Pořád sněží…

Začalo natáčení filmu, který bude určitě bomba!!!

Večer konečně slušné jídlo – dnes dávám malé plus, ale jinak velké mínus za stravováníFrownFrownFrown

Po večeři vyplňujeme zpětné vazby (usměváčci Smile a mračilové Frown, nej… a co chci ještě dodat).

Večerní program opět zabodoval LaughingSmile

Verča měla předvést žárlivou scénu (Tadmanovi) Laughing, Karlos měl pozvat na rande (Sabču) Foot in mouthLaughinga Nikča vyznávala lásku (svému SNB) LaughingSurprised. Jen Péťa nedokázala vynadat (Karlovi). Vtip byl v tom, že to předem nevěděli.

Zdenča učila Míšu angličtinu. Kupodivu se někdo i učí na horách Surprised.

Dobrou noc, deníčku…

Snowboarďáci

Pátek 12.2.2010 - den poslední

Můj milý deníčku…

Dnes jsme si ještě naposledy zalyžovali a odjeli domů...  autobus pro nás přijel i když jsme doufali, že se sem třeba kvůli sněhové kalamitě nedostane a my zde zůstaneme déle.

Teď se pořádně vyspím a až si odpočinu, dopíši poslední zápis tohoto deníku...

Dobrou noc!

Tak jsem tady zase!

Při vzpomínce na celý lyžák musím jen zalitovat, že už skončil. A myslím, že ostatní na tom jsou tak nějak podobně.

Ještě se tedy vrátím k pátku:

Ráno jsme vstávali trošku dříve (někteří), abychom dobalili věci a uklidili pokoje. Poslední snídaně, rychle vyklidit apartmány (všechny svoje věci jsme zamkli do klubovny) a hurá na vlek!  Čekalo nás totiž poslední lyžování a snowboardování...

Dnešní den jsme také natáčeli zbývající scény do videofilmu o nás a letošních horách. Také jsme fotili společné fotky a Karel natáčel, co jsme se naučili a jak nám to jde na lyžích nebo snowboardech.

Na jedné sjedovce probíhaly lyžařské závody, které moderoval Leoš Mareš. Chtěli jsme s ním také udělat rozhovor na kameru, ale nakonec na to nezbyl čas. Takže máš smůlu, Leoši - mohl jsi být na školním webu jako Adéla s Daliborem!!!

V poledne jsme skončili a po posledním sjezdu nás čekal poslední oběd. Kupodivu se jim tentokrát docela povedl, což se o ostatních jídlech říct nedá!  Jídlo bylo vůbec slabší... všichni, kdo byli se školou ještě na Richtrovkách v Krkonoších, říkali, že se to absolutně nedá srovnávat!!!

Někteří ještě vrátili vypůjčené lyžařské vybavení a pak následovalo rychlé nakládání do autobusu.

A pak už jen odjezd...

...za celý týden jsme sice ani jednou neviděli sluníčko, ale přesto to bylo super!! Takže doufám, že sem příští rok pojedem zase!

Loučím se s tebou, můj milý deníčku a doufám, že všechno, co jsem zde napsal, zůstane jenom mezi námi...

Poslední společné foto - LVK 2010

Více fotografií z LVK 2010 nejdete zde. Nebo si pusťte originální video Dopis z hor...

PřílohaVelikost

Kruh spolupracujících škol

Minimalizace šikany

Překlady webu

Translate our web! Übersetzen Sie unsere Web! Перевести наш сайт!

Přeložte si sami

Po kliknutí na obrázek si sami vyberete ze 105 cizích jazyků pro překlad!