RODIČE VÍTÁNI

obecchrastice@seznam.cz
www.obec-chrastice.cz

Z deníčku lyžaře...

Cool Jak jsme se měli na horách...

...aneb zaručeně neověřené informace z letošního lyžařského kurzu naší školy!

Neděle 6.3.2011 - den první

Dnes jsme konečně po prázdninách přijeli na hory. Vybalili jsme si kufry a lyže z autobusu a donesli je před chatu. Pak jsme dostali klíče od pokojů a šli jsme si vybalit věci a povlíct peřiny.

Asi tak po půl hodině si někteří šli půjčit lyže z půjčovny v suterénu a dali si je do lyžárny k ostatním.

V půl 7 jsme šli na večeři, měli jsme rizoto a bylo docela dobré. Pak nás Lenka a Marčello seznámili s pravidly na chatě a na sjezdovce a s programem na zítřejší den.

Po patnácti minutách jsme si šli projít celé Lipno. Bylo to super!  Prošli jsem se kolem pizzerie a hotelů, pak dolů k přehradě a po jejím břehu zase zpátky kolem bazénu a přístaviště. Na dřevěné průlezce ve tvaru lodi jsme se vyblbli. Hlavně někteří kluci lezli po lanech a na stožár jako opice. Bylo ale docela zima, a tak jsme se rádi vátili zpět do tepla naší chaty u lanovky.

Večer k nám na pokoj přišla Lenka s Luckou a povídali jsme si vtipy, horory, strašidelné příběhy a o tom, kdo všechno viděl duchy. Ilča a Štěpa říkaly, že někteří z jejich rodiny viděli duchy a dokonce s nimi mluvili... Pak jsme šli spát.

Snídaně bude ráno až v půl deváté, takže můžeme vstávat později! Jestli teda vůbec usneme po všech těch historkách, co holky vyprávěly... Surprised

Už se těším na zítřek, protože má svítit sluníčko a na sjezdovce je sněhu dost!  Dobrou noc! Smile

Pirátská průlezka na Lipně

Další postřehy od neznámého účastníka LVK se pokusíme získat co nejdříve...

Fotky z 1.dne najdete tady.

Pondělí 7.3.2011 - den druhý

Dnes ráno jsme se nasnídali a těšili se na svah. Po snídani jsme se oblékli  a šli lyžovat a snowboardovat. Všechno byla velká zábava. Od rána jsme lyžovali a moc jsme si to užili. Začátečníci se snažili a šlo jim to výborně. pokročilí snowboardisti a lyžaři jezdili jako o závod. Jelikož jsem začátečník, tak to bylo pro mě těžké, ale po druhé jízdě jsem byla jednou z nejlepších. Moc jsem si lyžování užila!

Když jsme jeli lanovkou, tak jsme si povídali.  Cool

V půl jedné jsme měli oběd a poté následoval polední klid. Všichni odpočívali a ve dvě hodiny jsme šli znovu na svah a tentokrát to bylo nejlepší. Některým to na začátku moc nešlo, ale po chvilce se to rozběhlo  - "teď si říkáme, že jsme dobří lyžaři". Foot in mouthSmileWink

Po lyžování jsme čekali na večeři. A po večeři měla Verča (naše instruktorka na snowboard) přednášení o snowboardu. Pak se píše test a kdo vyhraje, dostane cenu.

Pizza byla velice dobrá, ale ve dvou se nedá sníst!  A ještě jsme jezdili výtahem, nakupovali, jezdili na lanovce, vybourali se na lyžích, nudili se, odpočívali, jedli a pili, chodili nebo koukali z  vokna...

A večer ještě černé historky, mizející mince a šátek a pak ještě kecání na pokojích...

Den jsme si velice užili!!! Tongue out

První den na lyžích

Fotky z 2.dne najdete tady. A zde je video z lyžování.

Úterý 8.3.2011 - den třetí

Dnes ráno jsem opět nandaval prostěradlo! SealedYellFrown

Po výborné snídani jsme šli zase snowboardovat a lyžovat. Byla to zábava a někteří ze začátečníků už také jezdí jako o závod. A pokročilí už sjeli i nejprudší svah na Lipně! Cool A udělali jsme si zastávku na čaj u Yettiho.

K obědu jsme měli rajskou omáčku. Pak nastal polední klid. Skoro všichni byli unavení, takže odpočívali. Potom jsme šli zase na svah.

Jel jsem na lyžích  a v půlce cesty se mi rozbila lyže a dojela sama až k Yettimu. Naštěstí se nikomu nic nestalo...

Dnes jsem se naučila jezdit na snowboardu a zítra budu jezdit zase! Prostě SUPER! Také jsme jezdili s paní učitelkou Derflovou.

Po lyžování šli někteří s Lenkou do bazénu a pořádně si to užili.

Po večeři jsme zase hráli super hry a jedna se jmenovala "Řekni, koho máš rád".   Nika jsme tam trochu trápili Embarassed, ale nakonec na to přišel Smile. Také jsme zase hráli "Filmovačku" Cool a "Černé historky" Surprised

A potom jsme šli spinkat.

Snowboarďáci z Chraštic na Kramolíně

Fotky ze 3.dne najdete tady.  A zde je video z snowboardění. A ještě druhé video z dnešního dne.

Středa 9.3.2011 - den čtvrtý

Dnes se některým dětem nelíbil dnešek, protože si myslely, že na snowboardu bude lehké jezdit, ale bylo to těžké jako moje stoletá babička!

Ale popořadě: Ráno jsme si zase pochutnali na snídani. Na svahu byl rozmočený sníh, takže se lyžovalo a snowboardovalo sice trochu hůř. ale nic nám nezabránilo, abychom si to parádně užili.

Dnes jsme si hodně natloukli zadky... Já taky!

Na snowboardu to bylo těžké, páč sem na tom stál poprvé! Nejtěžší byly pro nás oblouky.

Většina z nás se na snowboardu naučil za za dopoledne, poněvač je Verča dobrá učitelka!!!

Skákal jsem ve snowparku. Já taky! Já ne!

Po dlouhém lyžování jsme se vrátili zpět do chaty na oběd, ke kterému byl segedínský guláš s knedlíky... pak nastal dlouhý polední klid, protože středa je prý úrazový den!

Odpoledne, po obědě a poledním klidu, jsme dostali nabídky, a to: jít do bazénu nebo jít na procházku. Většina dětí se rozhodla pro bazén a ostatní šli na hodně dlouhou procházku a když říkám na dlouhou, tak prostě myslím na dlouhou.  (poznámka vedoucího túry: kecá! bylo to jen 5 km!!!)

V bazénu byla velká sranda. Na pokoji je také sranda! Na procházce bylo teplo a chodili jsme pořád do kopce. Vyhlídka ale nebyla žádná, nebo jsme ji nenašli. Cestou nazpátek jsme natáčeli videa. Šli jsme také okolo bobové dráhy a zítra tam možná půjdeme.

Pak jsme šli na večeři, bylo uzené maso a čočka a teď čekáme, co to udělá... Po večeři byl velký úklid pokojů, protože se ohlásila bodovací úklidová komise ve složení: Lenka, Verča, Lucka a Karel. Ti přišli a důkladně zkontrolovali všechny pokoje, pořádek ve skříních, zastlané postele, jestli někde nejsou odpadky, mokré či špinavé věci atp. Po vyhodnocení nás seznámili s výsledky  a předali odměny: na 1.místě byl pokoj č.4 (a získali pokázku na zmrzliny), na druhém místě holky z pokoje č.6 (lízátka) a třetí skončili kluci z pokoje č.5 (bonbóny).

Pak někdo řekl, že když všichni, tak všichni a teď se budou bodovat učitelé! Dostali 10 minut na úklid, následoval úprk na učitelský pokoj a pak přišli zástupci ze všech pokojů spolu s čumily a proběhlo důkladné prohledání a přísné bodování... Hodnotitelé byli spokojeni s kažou nalezenou maličkostí (včetně těch námi nastrčenými) a velkou radost měli z objevení cigaretových špačků na terase (přestože jsou všichni naši učitelé nakuřáci!!!).

Večer jsme hráli hry a oblíbené "Černé historky". Velká sranda byla taky s Lamou, Syslem, Mravencem a dalšími... Jo a taky připluli Vikingové! ÁÁÁÁ!!! Cool

Lachtani....

Fotky ze 4.dne najdete tady.  A zde jsou videa ze snowparku a z večerního programu.

Čtvrtek 10.3.2011 - den pátý

Dnes ráno se vstávalo v 8 hodin. Odtemnili jsme závěsy z oken a co nevidíme - venku leje jako z konve. A prší a prší a prší!!!!. My všichni jsme byli trochu zklamaní, ale na druhou stranu jsme si to dopoledne užili jinak: koukali jsme na DVD a hráli hry. Po snídani jsme tedy zůstali na pokojích a hráli hry např. Vikingové, Lama lama, bejk bejk, Križom-Nekrižom.

K obědu jsme  měli brambory s masem, zelím a trochou omáčky. A po obědě jsme konečně vyrazili na svah. Přestože bylo počasí nanic, tak jsme si suprově zajezdili. Sníh byl dost mokrý a tak jsme jezdili hodně pomalu a nemohli jsme se rozjet!

Jezdila jsem na snowboardu a už to trochu umím. Začátečníci projeli skoro všechny dráhy, ale největší bombou bylo, že jsme si mohli sjet snowpark úplně sami - máme totiž nejlepčí paní učitelku na světě (což je Lenka Zlochová!). Lenka a Michal se zdrželi na sjezdovce a málem to nestihli lanovku. Byly to nervy!! Pak jsme se vrátili na chatu...

Někteří šli do krámu nebo do pizzerie. Pizza byla výborná! Laughing Pak jsme šli na večeři. A měli jsme pizzu! LaughingLaughing

Hned po jídle jsme v jídelně psali test a pak jsme šli do klubovny, kde Verča vyhlásila vítěze. Na 3.místě byla Terka Stehlíková, druhý byl Lukáš Vojíř a vítězem se stal Martin Švancar. Všichni tři dostali ceny od firmy Templ. Potom bylo vyhodnocení celého kurzu, kdy Lenka předala každému DIPLOM. Bylo to super!

Pak jsme hráli naše oblíbené i nové hry a trochu jsme se pobavili - mj. jsme krmili babku kořenářku.  Pak jsme si šli zabalit věci a potom spát. Škoda, že to je poslední noc...FrownYell

Pět dní na horách uteklo jako voda a už se strašně těším na příští rok!!! Smile

Naše chata Lanovka

Fotky z 5.dne najdete tady.  A zde jsou videa z lyžování a snowboardění.

Pátek 11.3.2011 - den poslední

Dnes ráno jsme vstávali o něco dříve, protože jsme se ještě před snídaní balili a uklízeli pokoje.  Po jídle jsme si dali všechny svoje věci do jednoho apartmánu a vyrazili naposledy na sjezdovky. Počasí bylo zase super a nás čekalo poslední dopolední lyžování a snowboardění. Opravdu jsme si to užívali, někteří se odhodlali poprvé sjet obě červené sjezdovky a nebo zase řádili ve snowparku a na skokáncích. Mezi lyžováním a snowboarděním jsme si dali přestávku U Yetiiho (také naposledyFrown). Udělali jsme také společnou fotku na památku.

Kolem půl jedné sjíždíme naposledy Jezerní sjezdovku k chatě (teď už je sníh mokrý a opravdu to moc nejede) a tím jsme se rozloučili se sněhem a lyžemi. Dole v údolí již totiž  začalo opravdové JARO!!!   Kiss

Tak ještě nám zbývá převléknout a zabalit věci na lyže, pak poslední oběd (byl výborný!), vrátit skipassy i půjčené lyžařské a snowboardové vybavení a můžeme začít stěhovat svoje věci před chatu.

Akorát včas, protože náš autobus je již tady!

Nakládáme a jedeme domůůůů!!!!

Ale opravdu se nám nechce, ještě bychom tady rádi byli.

A tak nám nezbývá, než se těšit na příští rok!!! Díky všem za to, že to bylo tak fajn a super!!!  CoolSmileLaughing

Účastníci zájezdu aneb LVK 2011

Fotky z 6.dne najdete tady.  A zde je nějaké to video. Více videí najdete zde.

A jak vznikal tento DENÍČEK?

Z autentických poznámek a postřehů účastníků kurzu po nocích luštil a přepisoval (někdy i s chybami) a fotkami doplnil Karel Derfl st.

Děkuji tímto všem, kteří se podělili o svoje pocity, zážitky a vzpomínky s ostatními a umožnili tak vznik tohoto fiktivního deníčku průměrného účastníka kurzu - lyžaře nebo snowboardisty, kluka či holky z naší školy, jednoho každého z těch, kteří s námi letos vyrazili na hory.

Video na Youtube Facebook naší školy Fotky a videa na rajče.net

Všechny fotky z tohoto deníčku si můžete prohlížet zde ve fotogaleriiích na Rajčeti.

Všechna videa z tohoto deníčku si můžete prohlížet zde ve videogalerii na YouTube .

Kompletní soubor 59 videí z LVK najdete zde ve videogalerii na Rajčeti.

Základní informace o LVK najdete na školním webu nebo v událostech na školním facebooku.

Další postřehy a informace o průběhu LVK najdete např. na zdi školního facebooku.

Mgr.Karel Derfl, vedoucí LVK 2011

Kruh spolupracujících škol

Minimalizace šikany

Překlady webu

Translate our web! Übersetzen Sie unsere Web! Перевести наш сайт!

Přeložte si sami

Po kliknutí na obrázek si sami vyberete ze 105 cizích jazyků pro překlad!